مشاغل اینترنتی موفق
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

مشاغل اینترنتی موفق

معیارها و عوامل بسیار زیادی برای جدا کردن کسب و کارهای موفق و ناموفق وجود دارد اما برخی از آن‌ها نسبت به دیگر معیارها مهم‌تر هستند. در ادامه این مطلب مهم‌ترین عواملی که باعث موفقیت یک کسب و کار اینترنتی می‌شود را برای شما آورده‌ایم.

۱- سریع‌‌ تر کردن زمان سوددهی

مشاغل اینترنتی موفق زیادی در سطح اینترنت وجود دارد که زمان زیادی از تاسیس آن‌ها نمی‌گذرد اما به درآمد پایدار و مناسبی رسیده‌اند. نکته مهم در کسب و کارهای اینترنتی این است که مبانی استارت آپی را به صورت درست و اصولی طی کنند چرا که در غیر این‌صورت ممکن است استارت آپ در مراحل مختلف دچار مشکلات مالی شود.

معمولا کارهای اینترنتی کمی زمان‌بر هستند و بعد از گذشت حداقل یکی دو سال زمان، به رشد می‌رسند اما ممکن است به کمک روش‌هایی، زمان سوددهی کسب و کارهای آنلاین را سریع‌تر کرد. سریع‌تر کردن روش‌های سوددهی کار آسانی نیست و بسته به هر کسب و کاری متفاوت است اما باید در نظر داشته باشید که این روش‌ها فقط توسط متخصصان کسب و کاری باتجربه قابل اطمینان است.

 

۲- حمل و نقل

یکی از وجوه تمایز کسب و کارهای موفق و غیرموفق موضوع حمل و نقل یا لاجستیک کالاهای ارسالی مشتریان است. معمولا مشتریان ترجیح می‌هند تا کالاهای خریداری‌ شده‌شان در سریع‌ ترین زمان ممکن به دست‌شان برسد. به همین دلیل قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروش اینترنتی محصولات باید به فکر مباحث حمل و نقلی آن باشید.

البته شرکت پست ملی ایران بیش‌تر کالاها را با کمترین هزینه به دورترین نقاط کشور ارسال می‌کند اما برخی از کالاها مانند کالاهای خوراکی و دارویی نیازمند یک سیستم ارسال سریع‌تر هستند. همچنین در نظر داشته باشید که معمولا مواد خوراکی قابل ارسال با پست نیستند مگر خشک‌بار و خوراکی‌هایی شبیه آن.

۳- پشتیبانی قوی

اگر کسب و کار اینترنتی شما یک شرکت خدماتی است و کالایی را ارسال نمی‌کند کار شما سبک‌تر است اما معمولا در شرکت‌های خدماتی مباحث پشتیبانی اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. معمولا مشتریان می‌خواهند در کم‌ترین زمان ممکن از طرف شرکت مذکور خدمات و پشتیبانی دریافت کنند به همین دلیل بهتر است سعی کنید یک تیم پشتیبانی قوی برای کسب و کار آنلاین‌تان در نظر بگیرید.

البته بهتر است در نظر داشته باشید که معمولا داشتن یک تیم پشتیبانی هزینه‌های زیادی دارد و در شروع کار می‌توانید از دوستان یا اعضای خانواده‌‌تان استفاده کنید.

۴- جذب سرمایه گذار

اگر در مراحل مختلف توانستید به هدف‌های مشخص‌ شده‌تان برسید بهتر است کم‌کم به فکر جذب یک سرمایه‌گذار باشید. معمولا سرمایه‌گذاران به دنبال جذب استارت آپ‌های نوپا و پیش‌رو هستند. البته اگر می‌خواهید به دنبال جذب سرمایه بروید بهتر است از قبل اطلاعات زیادی در مورد نحوه مذاکره با سرمایه‌گذار به دست بیاورید.

 

سوالات متداول

مشخص کردن حوزه کاری و تخصص خود. با مشخص کردن حوزه کاری یا به اصطلاح فیلد کاری خود در واقع اولین قدم مهم و اساسی را برای راه اندازی کسب و کار شخصی خود با موفقیت برداشته اید.
 
قدم دوم که در رابطه با این امر باید برداشته شود، مشخص کردن بستر مورد نظرتان جهت فعالیتتان به صورت اینترنتی می‌باشد. باید مشخص کنید که برای معرفی خدمات خود از کدام بستر می‌خواهید استفاده کنید.
 
تدریس آنلاین یا اینترنتی راه اندازی کانال تلگرامی سایت دانلود موزیک سایت آموزشی سایت فروشگاهی پشتیبانی سایت تولید محتوا ساخت و فروش حساب کاربری

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست